În conformitate cu doleanţele redactorului-şef al Gazetei SF, mi-am încetat în urmă cu două zile colaborarea cu această revistă. Prin urmare nu va mai apărea niciun Scriptorium şi implicit nu voi mai comenta multitudinea de texte ficţionale apărute în revistele de pe la noi. Îmi răpea deja prea mult timp şi, recunosc fără nicio plăcere, îmi pierdusem din entuziasm şi începusem s-o văd mai mult ca pe o obligaţie. Plus că mi-am atras şi o grămadă de antipatii. Cei care doresc un sfat sau o părere mă pot contacta ca şi până acum folosind adresa trecută la Contact.

În Radar voi comenta lună de lună o singură proză. Pe cea mai reuşită. La fel şi-n cealaltă rubrică pe care-o voi semna într-o altă revistă de gen din România.

Mulţumesc colectivului redacţional al Gazetei SF pentru susţinerea pe care mi-au oferit-o până acum.

